WP SportoweFakty przed Onet Sport, mocno w górę witryna TVP Sport i sekcja sportowa Fakt.pl

W lutym br. prawie wszystkie czołowo platformy internetowe o sporcie osiągnęły wzrosty odwiedzialności. Najwięcej zyskały platforma TVP Sport i dział sportowy na portalu „Faktu”, liderem zasięgowym pozostały WP SportoweFakty, które wyprzedzają Onet Sport i Sport.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP SportoweFakty, jako serwis www i aplikację mobilną, w lutym br. odwiedziło 9,57 mln użytkowników (to 31,88 proc. wszystkich internautów w Polsce), z których każdy spędził tam średnio 24 minuty i 44 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,65 mln użytkowników, 28,83 proc. zasięgu oraz 19 minut i 44 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego, natomiast Sport.pl, stanowiący sekcję sportową Gazeta.pl (Agora) - 8,14 mln internautów, 27,1 proc. zasięgu oraz 15 minut i 2 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-wp-interia-i-twitter-ze-wzrostami-krocej-na-facebooku-youtubie-i-tiktoku-mediapanel-z-lutego,7170021623695489a ##

W czołowej dziesiątce są jeszcze trzy sekcje sportowe większych portali. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taki dział miał 5,83 mln użytkowników, 19,4 proc. zasięgu oraz 13 minut średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,19 mln internautów, 10,62 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,58 mln użytkowników, 8,59 proc. zasięgu oraz 2 minut i 53 sekundy średniego czasu korzystania.

Platformę internetową TVP Sport, na której można było oglądać transmisje z najważniejszych zawodów na zimowych igrzyskach olimpijskich w Pekinie, odwiedziło 3,92 mln internautów (dało to 13,07 proc. zasięgu), z których każdy spędził przeciętnie 27 minut i 29 sekund. W tej ostatniej statystyce lepszy wynik osiągnął jedynie Flashscore.pl podający wyniki na żywo - 2,09 mln internautów spędziło tam średnio po 65 minut i 22 sekundy.

Meczyki.pl zanotowały 2,95 mln użytkowników, 9,84 proc. zasięgu oraz 11 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania, a platforma Polsat Sport - 2,56 mln odwiedzających, 8,51 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 13 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

W porównaniu ze styczniem WP SportoweFakty zyskały 856,6 tys. internautów (to 9,8 proc. w górę) i 31 sekund średniego czasu spędzonego przez odwiedzającego (2,1 proc.).

Onet Sport osiągnął wzrost o 856 tys. użytkowników (11 proc.), Sport.pl - o 545,1 tys. (7,2 proc.), a dział sportowy Interii - o 560,4 tys. (10,6 proc.). Natomiast przeciętny czas korzystania z każdej z tych platform zmalał: na Onet Sport o 51 sekund (4,1 proc.), na Sport.pl - o 32 sekundy (3,4 proc.), a w sekcji sportowej Interii - o 30 sekund (3,7 proc.).

Dwa razy dłużej na platformie TVP Sport

Platforma TVP Sport zyskała 688,8 tys. internautów (21,3 proc.), a średni czas spędzony na niej przez użytkownika wydłużył się o 105,1 proc. - z 13 minut i 24 sekund do 27 minut i 29 sekund. W dziale sportowym Fakt.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 779,5 tys. (43,3 proc.), a przeciętny czas korzystania - o 37 sekund (27,2 proc.).

Z kolei sekcja sportowa SE.pl straciła 121,7 tys. internautów (3,7 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania (6,6 proc.), a Flashscore.pl - 104,5 tys. użytkowników (4,8 proc.) oraz 7 minut i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (10,8 proc.).

Na Meczyki.pl liczba odwiedzających zmalała o 420,5 tys. (12,4 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o minutę i 48 sekund (18,3 proc.). Natomiast platforma Polsat Sport zanotowała wzrost liczby użytkowników o 293,2 tys. (13 proc.) i spadek przeciętnego czasu spędzonego przez internautę o 39 sekund (13,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali