WP SportoweFakty z większym spadkiem niż Onet Sport, zyskał tylko Flashscore (TOP10)

W lutym WP SportoweFakty straciły więcej użytkowników niż Onet Sport, tracąc część przewagi nad konkurentem. Procentowo największy spadek zanotowała witryna TVP Sport, a w czołówce zyskał jedynie Flashscore.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane z badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w lutym br. WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl, odwiedziło 6,76 mln internautów, co dało 23,31 proc. zasięgu. Natomiast sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) miała 6,49 mln użytkowników i 22,4 proc. zasięgu.

Na kolejnych miejscach są działy o sporcie innych portali horyzontalnych: Sport.pl, pełniący taką funkcję w Gazeta.pl (Agora), zanotował 5,88 mln użytkowników i 20,3 proc. zasięgu, dział sportowy o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,87 mln odwiedzających i 13,34 proc. zasięgu, a sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia) - 3,12 mln użytkowników i 10,76 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-przed-wp-i-rasp-interia-i-o2-ze-wzrostami-w-dol-netflix-i-se-pl-mediapanel-z-lutego,7170370013615745a ##

W drugiej części rankingu są witryny dwóch telewizyjnych kanałów sportowych. Serwis TVP Sport odwiedziło 2,39 mln internautów (co dało 8,25 proc. zasięgu), a Polsatsport.pl - 1,46 mln (5,05 proc. zasięgu).

Dział sportowy portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) miał 2,99 mln użytkowników i 10,31 proc. zasięgu, Meczyki.pl - 1,92 mln użytkowników i 6,62 proc. zasięgu, a prezentujący wynik na żywo Flashscore.pl - 1,73 mln odwiedzających i 5,97 proc. zasięgu.

grafika

Z wyjątkiem Flashscore.pl wszystkie witryny miesiąc do miesiąca (luty ma o trzy dni mniej niż styczeń) zanotowały spore spadki odwiedzalności. WP SportoweFakty straciły 813,9 tys. internautów (to 10,7 proc. w dół), a Onet Sport - 438,7 tys. (6,3 proc.). W efekcie przewaga pierwszego serwisu zmalała z 638,9 do 263,7 tys. użytkowników.

Największy spadek procentowy zanotowała witryna TVP Sport - o 830,7 tys. użytkowników, czyli 25,8 proc. Po kilkanaście procent odwiedzających straciły działy sportowe Interii (o 670 tys., czyli 17,7 proc.) i SE.pl (o 515,2 tys., 14,7 proc.) oraz Polsatsport.pl (o 226,8 tys., 13,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-styczen-2021-eurosport-1-lider,7170379142198913a ##

Na Sport.pl ubyło 602,6 tys. internautów (to 9,3 proc. w dół), w sekcji sportowej o2.pl - 156,2 tys. (3,9 proc.), a na Meczyki.pl - 206,1 tys. (9,7 proc.).

Z kolei Flashscore.pl zyskał 22 tys. internautów, co oznacza wzrost o 1,3 proc.

Dziesięć serwisów z zestawienia łącznie miało 36,62 mln użytkowników, w porównaniu ze styczniem zanotowały spadek o 4,44 mln (10,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek