SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 133 mln zł

Wpływy reklamowe dzienników w I półroczu 2009 roku spadły o 17proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcejstracił 'Dziennik' (w dół o 41 proc.), najmniejszy spadek odnotował"Fakt" a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 25 proc.).

Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 133 mln zł

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w Ipółroczu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 395,7 mlnzł, czyli o 133 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika zmonitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitorprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik"Polska" (Polskapresse), który zanotował przychodyreklamowe na poziomie 144,2 mln zł (spadek o 16,6 mln zł). Trzeciemiejsce przypadło dla "Faktu" (Axel SpringerPolska) - 91,2 mln zł (spadek o 1,1 mln zł).

Rok /MiesiącI-VI.2009
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety1 147 012 551 zł
GAZETA WYBORCZA395675 366 zł
POLSKA144396 574 zł
FAKT91210 688 zł
RZECZPOSPOLITA79804 392 zł
DZIENNIK65851 486 zł


Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 1 147 012 551zł w I półroczu 2009 r. wobec 1 392 049 580 zł w analogicznymokresie 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Rok /MiesiącI-VI.2008
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety1 392 049 580 zł
GAZETA WYBORCZA529227 384 zł
POLSKA161011 978 zł
DZIENNIK111068 938 zł
RZECZPOSPOLITA98385 143 zł
FAKT92396 241 zł




dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 133 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl