WPP kupuje na rynkach rozwijających się

Brytyjski holding reklamowy WPP Group dokonał trzech zagranicznychzakupów na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ostatnim z nich jest przejęcie 12,82 procenta udziałów w IGALimited, zlokalizowanej na Wyspach Kajmana macierzystej spółkifirmy InGame Ad Interactive Technology - informuje serwis BrandRepublic.

InGame Ad to mająca swoją siedzibę w Szanghaju sieć zajmującasię reklamą w grach. Zapewnia ona reklamodawcom dostęp dokonsumentów poprzez swoje portfolio internetowych i mobilnychgier.

WPP wcześniej kupił 51 procent udziałów w argentyńskiej firmiemarketingowej Yunes oraz 27,5 procenta udziałów w zlokalizowanej wKenii agencji komunikacji marketingowej Scangroup, zatrudniającej300 osób i mającej swoje biura także w Ugandzie i Tanzanii.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana