WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją

Holding reklamowy WPP Group zakupił 90 procent udziałów we włoskiejagencji cyfrowej H-art.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jest to częścią strategii holdingu polegającej na inwestowaniu wfirmy będące w pierwszych latach swojej działalności orazumacnianiu swojej pozycji w sektorze interaktywnych mediów.

Będąca częścią sieci H-farm agencja H-art ma swoją siedzibę wTreviso, gdzie zatrudnia 35 osób. Wśród jej klientów znajdują sięm.in. Giorgio Armani, Barilla, Dainese, Diesel, Illycaffe, Nike iTelecom Italia.

H-art powstała w 2005 roku, a w roku 2007 zanotowała dochódrzędu 3,15 miliona euro.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"