WPP przenosi rosyjskie aktywa GroupM do lokalnego kierownictwa

Holding reklamowy WPP, do którego należą takie agencje, jak m.in. VMLY&R, Ogilvy, Hill&Knowlton Strategies, Mindshare, Wavemaker podpisał umowę na przeniesienie rosyjskich aktywów GroupM do lokalnego kierownictwa. Agencje grupy będą działać w Rosji pod nowymi markami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP przenosi rosyjskie aktywa GroupM do lokalnego kierownictwa
Jewgienija Albac / fot. Wikimedia Commons

WPP Holding podpisał umowę na przeniesienie aktywów GroupM w Rosji do lokalnego kierownictwa. Firma i wszystkie jej agencje będą działać w kraju pod kierownictwem lokalnego zespołu menedżerskiego, na którego czele stanie prezes grupy Maria Kolosova.

Zespoły zarządzające w agencjach pozostaną takie same. Wkrótce firma i agencje będą działać pod nowymi markami – nazwy zostaną ogłoszone po sfinalizowaniu umowy.

- Będziemy nadal pracować w Rosji, zapewniając naszym klientom i partnerom jak zwykle wysoki poziom profesjonalizmu, jakości usług i koncentracji na wynikach. Nasze wartości i priorytety pozostają takie same: klienci, zespół, wiedza. Nasze głębokie zrozumienie najlepszych światowych praktyk pozwoli nam nadal na najwyższym poziomie zaspokajać potrzeby naszych globalnych i lokalnych klientów na rynku rosyjskim - powiedziała serwisowi Sostav Maria Kolosova, CEO GroupM w Rosji.

Decyzja o przeniesieniu praw własności do rosyjskiego kierownictwa została uznana przez WPP za optymalną i sprawiedliwą. Firma uzasadnia, że lokalny zespół GroupM stał u początków biznesu w Rosji i zna zarówno globalne praktyki, jak i specyfikę rosyjskiego rynku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta