„Wprost”: Janecki odchodzi, Kozłowska p.o. naczelnego

Od 1 lutego br. p.o. redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) będzie Katarzyna Kozłowska, dotychczas wicenaczelna pisma. Zastąpi Stanisława Janeckiego, który rozstaje się z tytułem.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

Janecki kierował tygodnikiem „Wprost” od lutego 2007 roku. Wcześniej był wicenaczelnym pisma oraz jego dziennikarzem śledczym. - Redaktor Janecki jest jedną z osób, które współtworzyły markę tygodnika „Wprost” jako jednego z wiodących tygodników opinii w Polsce. Za to należy mu się uznanie i podziękowanie – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, która od końca grudnia br. jest właścicielem 80 proc. udziałów w AWR „Wprost”. Kozłowska obowiązki redaktor naczelnej „Wprost” będzie pełniła do czasu wypracowania przez PMPG nowej strategii tygodnika. - Nowy redaktor naczelny zostanie powołany po przyjęciu strategii i ma być gwarantem jej realizacji – głosi komunikat PMPG. Katarzyna Kozłowska zastępcą redaktora naczelnego i wydawcą tygodnika „Wprost” jest od listopada 2008 roku. Wcześniej, w latach 2007-2008 była wicenaczelną "Super Expressu", w którym utworzyła dział Opinie. W przeszłości pracowała też m.in. w "Fakcie" jako redaktor działu Ludzie i szef działu Polityka. Do tej pory po zmianach właścicielskich z AWR „Wprost” odeszły osoby związane z tytułem „Mój Pies” sprzedanym przez AWR spółce Namirum Investments. Jednocześnie od początku stycznia br. trwa proces asymilacji AWR i PMPG. W działach back office, których kompetencje w obu spółkach były dublowane, jest prowadzona restrukturyzacja, część pracowników otrzymała wypowiedzenia. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” w okresie od stycznia do listopada br. wyniosła 99 386 egz. (dane ZKDP).

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu