SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” z nowym layoutem i oznaczeniem „polski wydawca” na okładce

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) ukaże się w poniedziałek 9 maja br. w nowym layoucie. Poprawiona została winieta tytułu, a na okładce pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”.

Article

W nowym layoucie wprowadzone są bardziej elastyczne zasady łamania tekstu. Nowa czcionka została wprowadzona w tytułach, nagłówkach, wybiciach oraz tekstach pobocznych.

Przeprojektowane zostały m.in. kolumny wprowadzające do tygodnika (dział „Skaner”) oraz sekcie z treściami kulturalnymi, biznesowymi, technologicznymi i motoryzacyjnymi.

W makiecie pisma pojawiły się też nowe elementy graficzne, a na okładce tygodnika pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”. - Dzięki temu, że kupują państwo właśnie polskie gazety, pozwalacie nam na konkurowanie na trudnym rynku mediów zdominowanym w naszym kraju przez koncerny zagraniczne - mówi Michał M. Lisiecki, właściciel „Wprost”.

Celem zmian jest łatwiejsze odnalezienie przez czytelnika interesujących go treści w wydaniu. Zmiana layoutu „Wprost” nawiązuje do odświeżonego w kwietniu serwisu internetowego Wprost.pl.

- Nasze konserwatywno-liberalne przekonania pozostaną równie czytelne, niezależnie od rodzaju czcionki i graficznych rozwiązań. Pozostaniemy wsparciem dla wszelkich sił wolnościowych, w szczególności tych gwarantujących wolność gospodarczą - komentuje Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny tygodnika „Wprost”.

>>> Zobacz wszystkie okładki tygodnika „Wprost”

Z danych ZKDP wynika, że w marcu br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wyniosła 26 tys. egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wprost” z nowym layoutem i oznaczeniem „polski wydawca” na okładce

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
W obliczu wciąż nurkującej sprzedaży wydawca podjął ewidentnie desperacki krok. Zmiana layoutu niczego nie zmieni, bo w środku wieje nudą. Wróblewski błyskawicznie dorżnął ten tygodnik.
odpowiedź
User
false
A pamiętacie, jak ten "polski wydawca" do końca bronił Amber Gold? Jak lamentował nad "medialną nagonką"? Jak ogłaszał: "w tym sporze stoję zdecydowanie po stronie przedsiębiorcy"?
Kanalia to wg słownika PWN «człowiek podły, nikczemny».
odpowiedź
User
Analityk
Żenada.
odpowiedź