“Wprost” zmienił format. Czy zmieni też cenę?

Tygodnik “Wprost” (AWR Wprost) od numeru, który ukazał się 11 stycznia br. zmienił format, co miało związek z przeniesieniem druku pisma do innej drukarni, aby obniżyć koszta. Wydawca rozważa też zmianę ceny pisma.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Obecnie format “Wprost” to 205 x 279 mm, zaś wcześniej tygodnik miał wymiary 210 na 272 mm. - Zmiana formatu wynika ze zmiany drukarni, od ostatniego numeru drukujemy się w R. R. Donnelley Europe - informuje nas Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager AWR “Wprost”. - Sama technologia druku ani rodzaj papieru nie uległ zmianie. Zarówno zmiana drukarni, jak i zmiana formatu mają w rezultacie prowadzić do optymalizacji kosztów technicznych, dzięki czemu będziemy mogli więcej środków kierować na rozwój  jakości merytorycznej tygodnika - tłumaczy Pawłowska-Pojawa.

Poza zmianą formatu AWR Wprost zastanawia się też nad zmianą ceny “Wprost”. Wynosi ona obecnie 5 zł, czyli tyle samo ile kosztują konkurencyjne tygodniki “Polityka” oraz “Newsweek Polska”. - Na razie jeszcze za wcześnie, żeby mówić o szczegółach, ale nie wykluczamy takiego kroku – informuje jedynie Pawłowska-Pojawa.

Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Wprost” w październiku br. wyniosło 117 936 egz. (poczytaj więcej o sprzedaży tygodników).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style