„Wracajcie skąd przyszliście” ogląda 845 tys. widzów. Widownia spada z odcinka na odcinek

Nowy program „Wracajcie skąd przyszliście” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 845 tys. osób, o 680 tys. widzów mniej niż pokazywana wcześniej w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z konkurencją w rynku, a jego widownia spada z odcinka na odcinek.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Wracajcie skąd przyszliście” na antenie TVN oglądać można w środy o godz. 21.30, począwszy od 5 grudnia br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 845 tys. osób, co przełożyło się na 6,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-jesien-2018-ogladalnosc-miszczak-komentarz-dobre-wyniki_1 ##

Widownia cyklu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich miał 1,05 mln oglądających, drugi - 834 tys., a trzeci - 665 tys.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-programu-hipnoza,7171460604233345a ##

TVN w paśmie nadawania „Wracajcie skąd przyszliście” zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 18,56 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (8,22 proc.; różne audycje), a czwarty - Polsat (7,55 proc.; pasmo filmowe).

Wśród widzów w grupie 16-59 TVN również jest czwarty, ale w grupie 16-49 stacja zajmuje trzecią lokatę.

grafika

4-odcinkowy program dokumentalny „Wracajcie skąd przyszliście” polega na tym, że sześć osób wyrusza szlakiem, jakim uchodźcy przedostają się do Europy (trzy z nich popierają przyjmowanie uchodźców do Polski, a trzy są temu zdecydowanie przeciwne). Towarzyszy im Piotr Kraśko, prowadzący program.

Zdjęcia do „Wracajcie skąd przyszliście” odbywały się latem. Dokumentalna seria oparta jest na australijskim formacie „Go Back to Where You Came From”, który zaadaptowany został m.in. w Danii, Holandii, Niemczech czy Belgii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-wyda-wiecej-na-jesienna-ramowke-i-marketing-miszczak-to-odroczona-inwestycja,7171258979894913a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?