Wrzesień 2008: najpopularniejsze serwisy tematyczne - raport

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych wPolsce we wrześniu br. Kto był liderem w trzynastu kategoriachtematycznych m.in. takich jak biznes, turystyka, nieruchomości,praca czy informacja?

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Znamy już najnowszy ranking serwisów tematycznych badaniaMegapanel PBI/Gemius, który pochodzi z września tego roku. Któryserwis zyskał najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymidanymi w specjalnym raporcie Wirtualnemedia.pl (zestaw kategoriitematycznych został ustalony i zaakceptowany przez Radę BadaniaMegapanel PBI/Gemius).

INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA

BIZNES, FINANSE, PRAWOWysoką pozycję zajmuje serwis Wirtualnemedia.pl, który miesięcznieodwiedza ponad 510 000 użytkowników, deklasując pozostałe serwisyzajmujące się tematyką mediów, reklamy i PR.

KULTURA I ROZRYWKA

MOTORYZACJA

BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI

EDUKACJA

SPORT

STYL ŻYCIA

TURYSTYKA

NOWE TECHNOLOGIE

PRACA

SPOŁECZNOŚCI

MAPY I LOKALIZATORY

Dane pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius i dotyczą września2008 roku. Zestaw kategorii tematycznych został ustalony izaakceptowany przez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius.

Liczebność próby: N=16530. Grupa objęta badaniem 7+.Wykorzystano do niego dane o strukturze demograficznej pochodzące zbadania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbiedobieranej i ważonej przez PBC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu