Wspólne pakiety reklamowe 'GW' i 'Metra'

Od wtorku 25 kwietnia 2006 roku Agora wprowadza wspólną ofertę reklamową 'Gazety Wyborczej' i 'Metra'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowe pakiety 'Pakiet Krajowy 1+1+1=4' i 'Pakiet Krajowy 1+1=10%' pozwolą klientom Agory obniżyć koszty dotarcia od 10% do 25% - podano w komunikacie.

Wspólne pakiety reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Metra” zostały opracowane z myślą o klientach  Agory korzystających z oferty reklamowej obu gazet lub ze względu na zasięg mogących się nią zainteresować. W „Pakiecie Krajowym 1+1+1=4” klient kupując jednocześnie trzy ogłoszenia w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze” otrzyma czwarte ogłoszenie za darmo.W przypadku „Pakietu Krajowego 1+1=10%” klient uzyska dodatkowy rabat 10% przy jednoczesnym zakupie ogłoszenia w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze”.

Nowe pakiety promocyjne dotyczą grzbietów głównych wydań ogólnopolskich obu gazet.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu