"Wszyscy poznaliśmy się na Amolu" (wideo)

Pod hasłem „Wszyscy poznaliśmy się na Amolu” wystartowała nowa kampania reklamowa marki Amol (Takeda Pharma), przegotowana przez oS3, studio Sputnik, Locomotive i OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Wszyscy poznaliśmy się na Amolu" (wideo)

Tegoroczna kampania Amolu opowiada historię grupy nieznajomych osób, które w pewien jesienny wieczór przypadkowo spotykają się w górskim schronisku. To, co ich połączy, to wspólne doświadczenie, jakie każdy z nich ma z promowaną marką.

Kampania emitowana będzie w październiku br. w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych). Spoty emitowane są w wersjach 15- i 30-sekundowych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją odpowiada ponownie agencja reklamowa OS3, która wraz ze studiem Sputnik zrealizowała poprzednią kampanię marki z 2018 roku.

Za postprodukcję i udźwiękowienie odpowiadało studio Locomotive. Spot wyreżyserował Michał Bolland. Media kupowane są przez dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?