SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki people na minusie w maju. „Show” z największym spadkiem

W maju 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Show”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2016 roku wyniosła 162 562 egz. W porównaniu do maja 2015 roku była ona niższa o 23,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 31,51 proc. i średni wynik na poziomie 138 225 egz.

Podium uzupełnia „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 5,98 proc. do 123 745 egz.

Oczko niżej uplasował się magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 24,34 proc. do 79 046 egz.

Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 73 919 egz., który zanotował spadek wynoszący 24,78 proc.

ZKDP

maj

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

252 005

162 629

162 562

329 046

212 940

212 873

-23,63%

Show

243 602

138 225

138 225

319 926

201 807

201 807

-31,51%

Gala

211 726

124 015

123 745

240 827

131 660

131 610

-5,98%

Viva

131 118

94 833

79 046

183 755

104 477

104 477

-24,34%

Flesz Gwiazdy & Styl

118 740

89 476

73 919

167 500

98 751

98 267

-24,78%

W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to 206,25 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 15,88 proc., odnotował magazyn „Show”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

252 005

162 629

162 562

264 505

174 498

174 431

-6,80%

Show

243 602

138 225

138 225

248 946

164 311

164 311

-15,88%

Gala

211 726

124 015

123 745

101 920

40 677

40 407

206,25%

Viva

131 118

94 833

79 046

149 613

102 988

91 325

-13,45%

Flesz Gwiazdy & Styl

118 740

89 476

73 919

122 560

91 127

76 188

-2,98%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki people na minusie w maju. „Show” z największym spadkiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rom
Trzeba było Oskara nie zwalniać...
9 9
odpowiedź
User
show
jakies 2 lata temu przyszla dobra zmiana, to widac
9 8
odpowiedź
User
Medioznawca
Mam sugestię do portalu. Jeśli piszecie o brukowcach, róbcie to w ich stylu. Przy tytule poddawajcie nazwisko naczelnego. Bo brukowiec jest efektem pracy naczelnego. To trudne, ale tak jest, wydawca musi ufać naczelnemu, ponieważ dobór tematów zależy od intuicji. Kreacji. Inteligencji. I znajomości. Ps. Tak. Nie ma za co. ;)
10 9
odpowiedź