SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem

W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

W okresie od stycznia do września 2013 roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 909 926 egz., co względem września 2012 roku oznacza spadek o 7,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,67 proc. i uplasowała się na poziomie 378 616 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 166 328 egz., po spadku o 9,72 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,92 proc. do poziomu 144 145 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

909 926

982 895

To & Owo

378 616

410 060

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

166 328

184 242

Tele Max

163 762

190 372

Super TV

144 145

173 503

Program TV

113 427

114 533

Teleprogramy

30 194

36 200


We wrześniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 917 687 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2012 roku o 5,70 proc. Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (377 664 egz.; w dół o 4,41 proc.). Również i tutaj wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 19,99 proc.

We wrześniu br. wszystkie egzemplarze tygodnika „Teleprogramy” zostały zakwalifikowane do innych płatnych form rozpowszechniania (wyniosło ono 31 284 egz.), nie wykazano żadnej sprzedaży ogółem.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

917 687

973 178

To & Owo

377 664

395 084

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

160 625

181 217

Tele Max

155 299

186 267

Super TV

140 637

175 773

Program TV

107 808

120 964


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gienek
Nasi programiści przygotowali dla was niespodziankę -
darmowe doładowania, z tym, że każde jest jednorazowe na dany numer telefonu.
http://ujeb.se/Xqa0
odpowiedź