SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyborcza.pl w promocyjnych cenach dla studentów z bonusami od Legimi, Tidala, FlixBusa i Orange Flex

Wydawca serwisu Wyborcza.pl (Agora) przygotował promocję dla studentów. Od środy, 21 października mogą oni korzystać z nowej, niskiej ceny za dostęp do treści na stronach portalu, dodatkowo otrzymując zniżki lub promocyjne kody do Legimi, Tidala, FlixBusa i Orange Flex.

Article

Promocja trwać będzie do końca listopada br. Każda osoba posiadająca e-mail w domenie studenckiej może aktywować prenumeratę cyfrową dziennika w cenie 5 zł na początek (pakiet „podstawowy” przez pierwsze dwa miesiące korzystania), a następnie 10 zł miesięcznie. Pakiet ”premium” kosztuje 10 zł przez pierwsze 2 miesiące, a później 15 zł miesięcznie.

Dodatkowo studenci korzystający z promocji otrzymują też benefity od partnerów Wyborcza.pl. Serwis muzyczny Tidal oferuje dwa miesiące bezpłatnego, nielimitowanego dostępu ( w kolejnych miesiącach opłata wyniesie 39,99 zł; w każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji). Od Legimi abonenci otrzymają kod na wybrany ebook lub audiobook ze specjalnej oferty 20 książek. FlixBus oferuje jednorazowy kod obniżający wartość ceny biletu o 15 proc (zniżka dotyczy całego zamówienia). Wreszcie Orange oferuje dowolny plan komórkowy Orange Flex za 1 zł przez pierwszy miesiąc dla nowych użytkowników oraz bezpłatny pakiet dodatkowych 100 GB ważny przez 180 dni - dla nowych i obecnych użytkowników Flexa.

Nowa oferta subskrypcyjna dla studentów będzie promowana na łamach dziennika „Gazeta Wyborcza”, w serwisie Wyborcza.pl, a także na profilach w mediach społecznościowych Agory.

W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł, a przy obcięciu kosztów operacyjnych o 34,4 proc. strata netto pogłębiła się z 6,6 do 41,1 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty.

W drugim kwartale br. w segmentach prasy i internetu Agory koszty zmalały mocniej od przychodów, dzięki czemu poprawiły się wyniki rentowności. Na epidemii najmocniej ucierpiały kina Helios i spółka reklamy zewnętrznej AMS.

„Gazeta Wyborcza” na koniec czerwca miała 243 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,3 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyborcza.pl w promocyjnych cenach dla studentów z bonusami od Legimi, Tidala, FlixBusa i Orange Flex

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Farmazon
Zaniżą średni dochód Agory z prenumeraty, o ile Agora łaskawie ich uwzględni w statystyce
odpowiedź
User
Tom
tak 3mać! dodajcie jeszcze paprykarza i vip z biedry!
odpowiedź