SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawca „Świerszczyka” wprowadza miesięcznik „Moje Maluchy” dla przedszkolaków, naczelną Małgorzata Węgrzecka

Wydawnictwo Nowa Era wprowadziło na rynek miesięcznik „Moje Maluchy”, obrazkowe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Jego naczelną jest Małgorzata Węgrzecka, która szefuje również redakcji „Świerszczyka”. Tytuł będzie wsparty kampanią reklamową.

Magazyn ma inspirować dzieci do samodzielnej zabawy, pomagać w kształtowaniu percepcji wzrokowej i nabywaniu sprawności manualnej oraz przygotowywać je do nauki pisania i logicznego myślenia. Każdy numer zawiera 24 kolorowe, wielkoformatowe plansze - strony z ilustracjami i prostymi zadaniami do wykonania (np. rysowanie po śladzie, kolorowanie wg kodu, wyszukiwanie elementów, dopasowywanie naklejek wg różnych instrukcji). Dzieci mogą spróbować rozwiązać je samodzielnie (wspierając się instrukcją obrazkową) lub poprosić o pomoc rodziców.

Tytuł przeznaczony jest dla dzieci od drugiego roku życia. Cena pierwszego numeru wynosi 7,50 zł, kolejnych 8,50 zł, a w prenumeracie 6,90 zł. Objętość pisma to 24 strony plus 30 naklejek. Miesięcznik dostępny jest w kioskach i salonach prasowych. Można go również zamówić w prenumeracie na stronie mojemaluchy.pl. Nakład pierwszego numeru to 55 tys. egzemplarzy.

Miesięcznik jako jedyny na rynku dostępny jest w dwóch niestandardowych rozmiarach - tzw. dużym (33 cm wysokości) i ogromnym (38 cm wysokości). Za stronę graficzną i rysunki do „Moich Maluchów” odpowiada znana ilustratorka Anna Genlser specjalizująca się w twórczości dla najmłodszych dzieci.

Redaktor naczelną „Moich Maluchów” jest Małgorzata Węgrzecka, która szefuje również redakcji „Świerszczyka”.

- Wprowadzenie nowego tytułu prasowego do naszego portfolio jest naturalną konsekwencją strategii rozwoju wydawnictwa. Nowa Era to silna marka na rynku edukacyjnym z olbrzymim doświadczeniem, które postanowiliśmy wykorzystać także do rozbudowania oferty komercyjnej. Pismo jest jednym z zaplanowanych na ten rok debiutów - mówi Eliza Amanowicz, dyrektor wydawnicza Nowej Ery.  - Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że w opinii rodziców na rynku prasowym wciąż brakuje wartościowych czasopism, które w wyważony sposób łączyłyby w sobie zarówno aspekt rozrywkowy, jak i edukacyjny - dodaje Amanowicz.

W czasopiśmie nie będzie komercyjnych reklam, jedynie autopromocyjne komunikaty wydawnictwa. Wejście pisma na rynek wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje m.in. promocję w punktach sprzedaży i kampanię online: e-mailingi, reklamę w social mediach, Google Display Network oraz retargeting.

Za zakup mediów odpowiada MR Target. Pozostałe działania reklamowe, w tym kreacja graficzna została przygotowana przez wydawcę. Obsługą PR zajmuje się PRart Media.

Dołącz do dyskusji: Wydawca „Świerszczyka” wprowadza miesięcznik „Moje Maluchy” dla przedszkolaków, naczelną Małgorzata Węgrzecka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl