Wydawca „The New York Times” ma ponad 11 mln subskrybentów

Na koniec trzeciego kwartału prestiżowy amerykański wydawca New York Times Company po raz pierwszy przekroczył próg 11 milionów subskrybentów. W ciągu trzech miesięcy zyskał 260 tys. nowych subskrypcji netto. Po raz pierwszy zysk odnotował też „The Athletic” z treściami sportowymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wydawca „The New York Times” ma ponad 11 mln subskrybentów

Subskrypcje New York Times Company obejmują cyfrowe i papierowe wydanie „The New York Times”, „The Athletic”, treści segmentów Cooking, Games i programu Wirecutter.

Na koniec września br. New York Times Company miał 11,09 miliona abonentów. Z tego 46 proc. subskrypcji (5,12 mln) to pakiety, obejmujące dostęp do więcej niż jednego tytułu.

Przychody z subskrypcji we wspomnianym okresie wzrosły o 8 proc. do 453,3 mln dolarów, z czego 71 proc. wypracowano w segmencie cyfrowym. Przychody z reklam wzrosły o 1 proc. do 118,4 mln dol. (w tym: wzrost w segmencie online o 9 proc., spadek w druku o 13 proc.) 

Pozostałe przychody The New York Times Company wzrosły o 9 proc. do 68,5 mln dolarów, głównie dzięki wzrostowi wpływów z programu partnerskiego Wirecutter i przychodów z licencji.

Średni miesięczny przychów na użytkownika wzrósł w trzecim kwartale z 9,28 dolara rok temu do 9,45 dolara w 2024r.

Skorygowany zysk operacyjny The New York Times Company zwiększył się o 16 proc. rok do roku do 104,2 mln dolarów.

Pierwszy zysk „The Athletic”

Po raz pierwszy zysk wypracował „The Athletic”, oferujący treści sportowe. Po dwóch i pół roku od przejęcia marki przez wydawcę „NYT”, tytuł wypracował na koniec trzeciego kwartału tego roku 2,6 mln zysku netto. „The Athletic” kupiono za 550 mln USD w styczniu 2022 roku.

- „The Athletic” jest już ważnym elementem naszej oferty pakietowej i coraz bardziej angażuje subskrybentów” – powiedziała Meredith Kopit Levien, CEO wydawnictwa, dodając, że tytuł w coraz większym stopniu wpływa na decyzję czytelników o zakupie subskrypcji pakietu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?