SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawnictwo Bauer nowym pismem „Netfilm” testuje rynek użytkowników serwisów VoD

Od 6 marca w sprzedaży będzie dostępny nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - dwumiesięcznik „Netfilm” adresowany do użytkowników platform VoD takich jak HBO GO, Netflix, Showmax czy Amazon Prime Video. Jego redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński.

Article

Magazyn ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy, w cenie 6,99 zł. Liczy 116 stron. Wprowadzając ten tytuł Wydawnictwo Bauer testuje "nowy koncept skierowany do użytkowników platform VoD".

Jak przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, dyrektor wydawnicza czasopism telewizyjnych w wydawnictwie, „Netfilm” to nowatorski tytuł premium, przeznaczony dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje, które produkcje z bogatej oferty VoD warto obejrzeć.

Wydawca podkreśla, że jest to jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje).

„Netfilm” ma rekomendować użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie, recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie zagranicznych platform VoD.

- Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument) - podaje wydawca.

Dodatkowo czytelnicy „Netfilmu” otrzymają ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów „grających” w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez internet.

Redaktorem naczelnym magazynu jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych „To&owo TV”, „Teleświat” oraz „TV14”.

Premierowe wydanie magazynu „Netfilm” pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca. Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.

Wśród legalnych serwisów VoD liderem na naszym rynku jest VoD.pl, a po względem liczby odsłon i czasu spędzanego przez internautów - VoD.TVP.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Netflix i WP.tv, a spory spadek - Player.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Bauer nowym pismem „Netfilm” testuje rynek użytkowników serwisów VoD

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szary Polak
Powinni jeszcze dodawać kasety wideo do każdego numeru.
odpowiedź
User
Pan Proper
Papierowa gazeta dla osób korzystających głównie z internetu. Oryginalny pomysł.
odpowiedź
User
Rotrot
No i to jest postęp. Dotychczas drukowali telegazetę, teraz będą drukować internet. Tęgie głowy...
odpowiedź
User
Jan
"Jedyny taki magazyn na świecie".... i to nie dało im nic do myślenia? :D
odpowiedź
User
Klasq
Serio nikt nie widzi tego, ze ofert filmow i seriali vod jest tak duzo, ze ciezko powoli sie ogarnac co i jak?
Z zapowiedzi wynika, ze to trochę jak tvguide dla vod, wiec o co halo? Skoro będą ciekawostki o filmach, serialach, kulisy czy wywiady z gwiazdami.. moze sie udac.
odpowiedź