Wydawnictwo Bauer po 14 latach zamyka magazyn „Mam Dziecko”

W środę 2 marca br. na rynku pojawiło się ostatnie wydanie magazynu dla rodziców  „Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer), który ukazywał się przez niemal 14 lat. Mimo zamknięcia tytułu wszyscy pracownicy redakcji pozostają w firmie.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Wydawnictwo Bauer po 14 latach zamyka magazyn „Mam Dziecko”

Jak wynika z naszych informacji, zaprzestanie wydawania papierowego miesięcznika to raczej element strategii spółki niż reakcja na spadające wyniki pisma. Średnia sprzedaż ogółem „Mam Dziecko” w ostatnim roku jednak mocno zmalała. W okresie od stycznia do listopada 2014 roku wyniosła 26 460 egz., a w analogicznym okresie ub.r. już tylko 13 769 egz. (dane ZKDP).

Treści dotąd ukazujące się w drukowanym tytule wzmocnią serwis parentingowy Mamdziecko.interia.pl. - Od chwili powstania magazynu „Mam Dziecko” zależało nam na jak najszybszym dotarciu do czytelniczek, aby dostarczyć młodym mamom potrzebnej im wiedzy w czasie rzeczywistym. W moim przekonaniu wortal mamdziecko.interia.pl obecnie najlepiej spełni tę funkcję - mówi Monika Krokiewicz, wydawca magazynów kobiecych i członek zarządu Wydawnictwa Bauer.

Część treści z „Mam Dziecko” została przeniesiona także do miesięcznika „Świat Kobiety”, w którym od wydania majowego znajdzie się specjalna rubryka pod marką zamkniętego pisma.Osoby pracujące dotychczas w magazynie „Mam Dziecko” na czele z szefową tytułu Magdaleną Chomicką pozostają w Wydawnictwie Bauer. Otrzymają inne zadania, ale spółka nie ujawnia szczegółów.

„Mam Dziecko” ukazywało się na rynku od sierpnia 2002 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"