SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawnictwo Burda Książki zatrudniło 38 Content Communication

Od stycznia br. do grona klientów agencji 38 Content Communication dołączyło wydawnictwo Burda Książki.

Shutterstock.com Article

W ramach powierzonych jej obowiązków agencja 38 Content Communication jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki, w tym działania media relations, komunikację wewnętrzną, B2B, współpracę z influencerami.

Wydawnictwo Burda Książki nawiązało współpracę z 38 Content Communication w drodze konkursu ofert. Strony nie podają więcej szczegółów współpracy.

- Zaimponowało nam do jakiego stopnia agencja zrozumiała nasze plany, potrzeby i wizję. Wszystko wskazuje na to, że nasza współpraca będzie pełna treści - mówi Maria Deskur, dyrektor Działu Książek i Kolekcji w wydawnictwie Burda Książki.

Burda Książki to część koncernu medialnego Burda Media Polska. W ofercie wydawnictwa znajdują się m.in. powieści obyczajowe, kryminały, thrillery, literatura podróżnicza, biografie znanych postaci świata mediów, sztuki oraz sportu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Burda Książki zatrudniło 38 Content Communication

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
To burda już zrezygnowała z własnej egencji influencerskiej? Coś mi tu śmierdzi...
0 0
odpowiedź