Wydawnictwo PWN zmienia barwy

Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję znanego wydawnictwa w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Wydawnictwo PWN zmienia barwy
fot. materiały prasowe

Wydawnictwo Naukowe PWN rozpoczęło proces kompleksowej transformacji swojego wizerunku. Rebranding nie ogranicza się jedynie do zmiany logo - to pełna metamorfoza identyfikacji wizualnej, obejmująca nową paletę barw, typografię oraz zasady projektowania materiałów zarówno cyfrowych, jak i drukowanych.

— Rebranding PWN to nie tylko odświeżenie logo czy kolorów — to przede wszystkim manifest naszej strategii i ambicji na kolejne dekady. Jesteśmy marką z bogatym dziedzictwem, ale zdajemy sobie sprawę, że dziś autorytet buduje się nie tylko poprzez treść, ale również poprzez formę, sposób komunikacji i bliskość z odbiorcą” — mówi Natalia Wojciechowska, członkini zarządu Wydawnictwa Naukowego PWN.

grafika

Zmiany w identyfikacji wizualnej idą w parze z nowym podejściem do obecności marki w kanałach cyfrowych. Wydawnictwo wdrożyło także nową strategię komunikacji w mediach społecznościowych, która jest już widoczna we wszystkich oficjalnych kanałach PWN.

Za koncepcję i realizację nowej identyfikacji wizualnej odpowiada White Cat Studio, które stworzyło systemy brandingowe dla wielu czołowych polskich marek, m.in. Alior Bank, Blik, PZU czy PKO Bank Polski.

Podstawą nowego projektu identyfikacji wizualnej marki PWN jest znane już logo, które poddano współczesnej reinterpretacji. Nowy logotyp, nawiązuje do rytmu stojących na półce książek. Autorem nowego logo jest Adrian Dutkowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"