„Wykrywacz myśli” z Mumio reklamuje salony Agata

Artyści kabaretowi Mumio po raz kolejny występują w reklamie salonów Agata. Spot telewizyjny „Wykrywacz myśli” to kolejna realizacja z udziałem grupy, którą Agata stworzyła wspólnie z warszawską agencją PZL.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Wykrywacz myśli” z Mumio reklamuje salony Agata
fot. materiały prasowe

“Nie wiedziałam, że tu w Agacie jest tyle fajnych dodatków w stale niskich cenach”, „Jak sobie kupimy te różne dodatki w ofercie Zobacz jak Tanio, to nasze mieszkanie zyska na przytulności” – tak o akcesoriach i dekoracjach z Agaty myślą bohaterowie najnowszego spotu telewizyjnego marki.

Nie przypadkiem te refleksje słyszą też widzowie – pomaga w tym prawdziwy wykrywacz myśli, obsługiwany przez pracowników sklepu. Sprzedawcy nie kryją zadowolenia z faktu, że klienci dostrzegli walory szerokiej oferty „Zobacz jak Tanio”.

„Zobacz jak Tanio” w salonach Agata

Kampania obejmuje radio, telewizję oraz internet.

Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agaty: – Nowa historia prezentowana w spocie telewizyjnym traktuje o jeszcze jednym, bardzo istotnym atrybucie naszych dodatków. Mianowicie, asortyment Agaty pełni ważną rolę w urządzaniu polskich domów, które stają się dzięki niemu przytulne.

 Kreację przygotowała agencja PZL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"