SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Rolnik szuka żony 8”; fot. TVPArticle

W minionym tygodniu - od 1 do 7 listopada - najwięcej widzów zgromadził kolejny premierowy odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Miał średnio 3,58 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był serial „M jak miłość”. Wtorkowy odcinek produkcji w TVP2 śledziło 3,57 mln osób (26,67 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 2 listopada na antenie stacji obejrzało 2,81 mln widzów (21,18 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,58 mln widzów (emisja 3 listopada; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,18 mln oglądających (środowe wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,96 mln; niedziela).

„Rolnik szuka żony” przed „M jak miłość” również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP2 miał 1,25 mln osób, co dało stacji 24,74 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,19 mln widzów w TVP2; 25,12 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (936 tys. osób w TVN; 18,67 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,81 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,12 pkt. proc.

TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat

Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2, która miała 7,96 proc. udziału (wzrost o 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,88 proc. (w dół o 0,28 pkt. proc.). Z drugiej na czwartą lokatę spadł Polsat, którego udział wyniósł 7,69 proc. (- 0,59 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,29 proc. do 32,34 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,50 pkt. proc. do 4,68 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,15 proc. udziału; - 0,25 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 14. miejsce zajął Polsat News (1,45 proc.; do góry o 0,02 pkt. proc.).

TVN liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,32 pkt. proc. do 9,93 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 7,73 proc. (- 0,54 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2 (+ 0,42 pkt. proc. do 6,25 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała TVP1 (+ 0,52 pkt. proc. do 5,36 proc.), która wyprzedziła TV Puls (- 0,04 pkt. proc. do 5,03 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (8,84 proc.; w dół o 0,33 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jula
A za 2 tygodnie skoki narciarskie i TVN wskoczy na 1 miejsce
odpowiedź
User
widz
Co za hity.
odpowiedź
User
MAx
Nie mogę się doczekać skoków w tvn. To będzie hit. A kurski dostanie chyba skrętu kiszek z nerwów.
odpowiedź