TVP2 nowym liderem. „M jak miłość” hitem, „Fakty” wygrały z „19.30”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Zatoka szpiegów”. Wśród stacji na pozycję lidera awansowała TVP2. Na siódmym miejscu sklasyfikowana została Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP2 nowym liderem. „M jak miłość” hitem, „Fakty” wygrały z „19.30”
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 1 do 7 stycznia - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,79 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,28 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 7 stycznia na antenie stacji obejrzało 2,78 mln widzów (22,66 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „19.30” TVP1, który zgromadził 1,94 mln widzów (emisja 7 stycznia; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,88 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 10. były „Wydarzenia” Polsatu (1,74 mln; wtorek).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/teleexpress-tvp1-maciej-orlos,7169447789463169a ##

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia debiut nowego serialu „Zatoka szpiegów”, który w niedzielę na antenie Jedynki zgromadził 2,14 mln oglądających. Przełożyło się to na 17,59 proc. udziału.

Oczko niżej uplasowało się „Na dobre i na złe”. Serial w środowy wieczór w TVP2 obejrzało 1,99 mln widzów (18,39 proc.).

Czołową piątkę zamyka wyemitowany 1 stycznia kultowy film „Kevin sam w Nowym Jorku”, który w Polsacie miał średnio 1,97 mln osób. Dało to stacji 17,85 proc. udziału.

grafika

TVP2 nowym liderem, TVN24 awansuje na drugie miejsce

Udział liderującej Dwójki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 7,72 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,12 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z czwartej na drugą lokatę awansował kanał TVN, który miał 7,66 proc. udziału (do góry o 0,65 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panorama-wznowienie-emisji-tvp2-ogladalnosc,7169446534514817a ##

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z pozycji lidera. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,37 proc. (- 1,30 pkt. proc.).

Czwarty był TVN24, który awansował z miejsca piątego. Wynik kanału wzrósł o 0,77 pkt. proc. do 7,29 proc. Czołową piątkę uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji trzeciej (7,27 proc.; do góry o 0,24 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 30,31 proc. do 30,02 proc.

Rekordowe wyniki TV Republika, zyskał także Polsat News

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 9. na 7. pozycję awansowała Telewizja Republika (3,32 proc.; + 0,47 proc.).

11. lokatę zajął Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,08 pkt. proc. do 2,26 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dzisiaj-tv-republika-danuta-holecka-opinie-prowadzacy,7169446910367873a ##

17. lokatę zajęło TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wzrósł o 0,78 proc. do 1,28 proc. Sygnał stacji został wznowiony 29 grudnia ub.r. o godz. 19.30.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu