SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 i Polsat liderami oglądalności, rekordowy tydzień TVN24. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. Marta Gostkiewicz/MTL Maxfilm Article

W minionym tygodniu - od 12 do 18 października - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,87 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,47 mln widzów, co przełożyło się na 23,47 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 14 października na antenie stacji obejrzało 3,17 mln widzów (23,12 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,78 mln widzów (emisja 18 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,62 mln oglądających (czwartkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,30 mln oglądających (emisja 18 października; 11. lokata).

Na piątej pozycji w ogólnym rankingu uplasował się środowy mecz Ligi Narodów, w którym Polska zmierzyła się z Bośnią i Hercegowiną. Wygrane przez naszą reprezentację spotkanie w TVP1 oglądało średnio 2,74 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 19,54 proc.

Hitem „M jak miłość”

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,36 mln osób, co dało TVP2 24,92 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,19 mln widzów w TVP1; 21,51 proc. udziału), a podium uzupełnia „Rolnik szuka żony” (1,14 mln w TVN; 20,04 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem TVP1, w górę TVN24 i TVP Info

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,21 pkt. proc. do 9,22 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,90 proc. (wzrost o 0,18 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która wyprzedziła TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,68 proc. (do góry o 0,08 pkt. proc.).

Na czwartą lokatę spadł TVN, której udział zmniejszył się o 0,38 pkt. proc. do 7,46 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,59 proc. do 33,26 proc.

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,78 pkt. proc. do 5,96 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,51 proc. udziału; + 0,15 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,49 proc.; + 0,18 pkt. proc.).

Dobrym wynikiem pochwalić się mogła Siódemka, której udział wzrósł o 0,21 pkt. proc. do 3,82 proc. Stacja awansowała z dziewiątej na siódmą lokatę.

Polsat wyprzedził TVN w 16-49. 5,31 proc. udziału Siódemki

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 9,81 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,58 proc. (w dół o 0,76 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,25 pkt. proc. do 6,71 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,21 pkt. proc. do 5,47 proc.).

Tuż za tzw. „wielką czwórką” uplasowała się Siódemka, której udział wzrósł o 0,41 pkt. proc. do 5,31 proc.

Polsat News wyprzedził TVP Info

2,26 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 w zeszłym tygodniu miał Polsat News, który względem poprzedniego zyskał 0,26 pkt. proc. Stacja w tym ujęciu wyprzedziła konkurencyjne TVP Info (2,01 proc.; bez zmian).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,53 proc.; w dół o 0,02 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami oglądalności, rekordowy tydzień TVN24. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan tv
Siódemka do boju, super stacja jest z TVN 7.
9 26
odpowiedź
User
Wierny widz
"Polsat News" pierwszy raz w historii pokonał "TVP Info" w grupie komercyjnej. Brawo.
27 5
odpowiedź
User
Teleman
A Królowe kobiet ?

Piękny wynik tvn7.
8 13
odpowiedź