SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami. „Teleexpress” przed „M jak miłość”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Teleexpress”, „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Krzysztof Ziemiec; fot. TVPKrzysztof Ziemiec; fot. TVP

W minionym tygodniu - od 16 do 22 listopada - najwięcej widzów zgromadziło niedzielne wydanie „Teleexpressu” w TVP1. Kilkuminutowa audycja, nadana w przerwie transmisji PŚ w skokach narciarskich, miała średnio 4,10 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,50 mln widzów (emisja 16 listopada; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,51 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,18 mln oglądających (emisja 22 listopada; 14. lokata).

Na drugim miejscu w ogólnym rankingu uplasował się serial „M jak miłość” z 17 listopada. Tego dnia produkcję śledziło 4 mln widzów (26,76 proc. udziału).

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,84 mln widzów, co przełożyło się na 25,31 proc. udziału.

Czwarte miejsce zajął indywidualny konkurs PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w niedzielę w Wiśle. W TVP1 miał średnio 3,81 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,07 proc.

„M jak miłość” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,35 mln osób, co dało TVP2 24,36 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,33 mln widzów w TVP1; 22,91 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (1,27 mln w TVN; 25,83 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, TVP2 wyprzedziła TVN

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,11 pkt. proc. do 10,37 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 7,82 proc. (spadek o 0,04 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,79 proc. (do góry o 0,31 pkt. proc.).

Na czwartą lokatę spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,18 pkt. proc. do 7,50 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,28 proc. do 33,48 proc.

TVN24 na czele stacji informacyjnych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,05 pkt. proc. do 6,13 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,08 proc. udziału; - 0,14 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,24 proc.; - 0,10 pkt. proc.). Kanały newsowe w zeszłym tygodniu m.in. nadal obszernie relacjonowały aktualną sytuację związaną z COVID-19.

Z dziewiątego na siódme miejsce awansowała Siódemka, której udział zwiększył się o 0,29 pkt. proc. do 3,84 proc.

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,14 pkt. proc. do 9,66 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,86 proc. (w dół o 0,38 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (+ 0,62 pkt. proc. do 6,21 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (- 0,14 pkt. proc. do 6,06 proc.).

Na piątym miejscu umocniła się Siódemka. Stacja miała 5,47 proc. udziału, po wzroście o 0,43 pkt. proc.

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (8,94 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. „Teleexpress” przed „M jak miłość”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wiśtawio
Komunista Andrzej Rutke vel Rudke na prezentera "Wiadomości"!
odpowiedź
User
jaks
Na dobre i na złe po prostu dramat. Rozumiem mecz, ale razem z M jak miłość to były zawsze hity, nawet w czasie meczów. A tu nawet nie 2 mln. Nie żeby mi było jakoś specjalne smutno, wręcz przeciwnie. Mam nadzieję, że powoli zaczyna się w Polsce kres tych wieloletnich tasiemców. M jak miłość też spada z sezonu na sezon.
odpowiedź
User
Reks
Potęga teleturniejów! Oby tak dalej!
odpowiedź