SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „M jak miłość”, „The Best of Krzysztof Krawczyk” i finał Ligi Mistrzów hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, koncert „The Best of Krzysztof Krawczyk” oraz finał Ligi Mistrzów. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu - od 24 do 30 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,68 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął koncert „Jak przeżyć wszystko jeszcze raz - The Best of Krzysztof Krawczyk”. Drugą część relacji w Jedynce obejrzało 2,72 mln widzów (SHR% na poziomie 21,28 proc.).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia finałowy mecz Ligi Mistrzów, w którym Chelsea Londyn pokonała Manchester City wynikiem 1 do 0. Transmisję meczu w TVP1 śledziło 2,36 mln widzów (18,96 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 maja na antenie stacji obejrzało 2,32 mln widzów (20,68 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,12 mln widzów (emisja 25 maja; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 1,96 mln oglądających (czwartkowe wydanie), a 14. lokatę zajęły „Wydarzenia” Polsatu z 1,75 mln oglądających (niedziela).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,18 mln osób, co dało stacji 25,85 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął finał Ligi Mistrzów (1,05 mln widzów w TVP1; 23,22 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (941 tys. w TVN; 25,27 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,04 pkt. proc. do 9,90 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,24 proc. (spadek o 0,18 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,73 proc. (w dół o 0,42 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,16 proc. (w dół o 0,33 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,92 proc. do 33,03 proc.

Spadki oglądalności stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,40 pkt. proc. do 4,47 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,84 proc. udziału; - 0,15 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,79 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).

TVN liderem w 16-49, TVP1 wyprzedziła TVP2

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,60 pkt. proc. do 9,47 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,02 proc. (- 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (- 0,01 pkt. proc. do 5,89 proc.), która wyprzedził Dwójkę (- 0,18 pkt. proc. do 5,76 proc.).

Polsat na czele w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,02 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „M jak miłość”, „The Best of Krzysztof Krawczyk” i finał Ligi Mistrzów hitami

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper 3100
TVN i TVN24 spadki, bardzo dobrze. Nawet jakieś Więzienie o którym pierwsze słyszę ma lepsze udziały w 16-49 niż Na Wspólnej.
odpowiedź
User
Telewidz
Tydzień w tydzień to samo.
odpowiedź
User
Widz
Pierwsza miłość zaskakuje ponad 17% w grupie komercyjnej. :o
odpowiedź