SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN wyprzedził TVP1. Rekordowe wyniki „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, transmisja PŚ w skokach narciarskich oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem został TVN, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 26 listopada do 2 grudnia 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 6,13 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 38,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to najwyższa widownia tej produkcji w bieżącym sezonie.

Na drugiej pozycji uplasowała się transmisja konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z niedzielnych zawodów z Niżnego Tagiłu w samej TVP1 śledziło 4,60 mln osób (32,76 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego finałowy odcinek śledziło średnio 4,59 mln widzów, co przełożyło się na 29,05 proc. udziału (były to najwyższe wyniki właśnie zakończonego sezonu).

Dwa oczka niżej znalazł się medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 28 listopada miał 3,72 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,09 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 2 grudnia (przed transmisją niedzielnego konkursu PŚ w skokach) na antenie tej stacji obejrzało 4,45 mln widzów (31,64 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,47 mln widzów (emisja 29 listopada; 7. pozycja). Do zestawienia top 20 na 19 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,40 mln oglądających (27 listopada).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 2,26 mln osób, co dało TVP2 37,11 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do reality-show „Rolnik szuka żony” (1,60 mln widzów; 24,84 proc. udziału), a podium uzupełnia PŚ w skokach (1,46 mln widzów; 28,98 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 10,67 proc. Stacja ta na miejsce awansowała z drugiego.

Na drugą lokatę spadła z kolei TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 10,65 proc. (do góry o 0,10 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,50 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,08 pkt. proc.

Czwarta była TVP2 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,06 pkt. proc. do 8,87 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 39,36 proc. do 39,69 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (spadek o 0,18 pkt. proc. do 4,34 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 14,29 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,85 proc. (do góry o 0,38 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,01 pkt. proc. do 7,66 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,07 pkt. proc. do 7,27 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,18 pkt. proc. do 12,63 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN wyprzedził TVP1. Rekordowe wyniki „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
No to finał Voice słabiutko... Wiadomości niedzielne się nawet nie załapały :o
Ktoś wie jaką oglądalność miał niedzielny finał miesiąca w Jaka to melodia?
Z góry dziękuję za odpowiedź! :)
21 12
odpowiedź
User
sw
No to finał Voice słabiutko... Wiadomości niedzielne się nawet nie załapały
Ktoś wie jaką oglądalność miał niedzielny finał miesiąca w Jaka to melodia?
Z góry dziękuję za odpowiedź!

JTM wczoraj 2,1 mln.
20 10
odpowiedź
User
eRew
TVN pokonał TVP1 w 4+... To już naprawdę koniec świata
16 26
odpowiedź
User
Olekkk
Skoki nie pomogły Jedynce. Koniec świata. Ale, że Voice tak słabo to szok.
25 13
odpowiedź
User
S
"JTM wczoraj 2,1 mln."

Oj Robert pewnie włosy sobie rwie, że program z Norbim radzi sobie podobnie, jak był z nim 😂
18 16
odpowiedź