SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat liderem tygodnia. „Rolnik szuka żony” ratingowym hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: reality-show „Rolnik szuka żony”, „M jak miłość” i „Fakty”. Wśród stacji liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Marta Manowska, prowadząca "Rolnik szuka żony"Marta Manowska, prowadząca

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 27 sierpnia do 2 września 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek piątej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Pokazany w niedzielę program miał średnio 3 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 20,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się serial „M jak miłość”. Odcinek tej produkcji pokazany 28 sierpnia miał 2,65 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 19,27 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 27 sierpnia na antenie tej stacji obejrzało 2,49 mln widzów (23,41 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu. Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,47 mln widzów (emisja 2 września; 4. pozycja).

W rankingu top 20 znalazły się również serwis Polsatu „Wydarzenia” - topowe wydanie tego dziennika pokazano 29 sierpnia (miało ono 2 mln oglądających).

Czołową piątkę uzupełnia teleturniej „Familiada”. Odcinek tej produkcji pokazany w niedzielę miał 2,39 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 25,52 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był film „Marsjanin”, który miał 1,03 mln osób, co dało Polsatowi 21,21 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do „Na Wspólnej” (988 tys. widzów; 19,99 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (971 tys. widzów; 25,47 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,10 pkt. proc. do 10,29 proc.

Drugi był TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,73 proc. (do góry o 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,86 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,63 pkt. proc.

Oczko niżej znalazła się TVP2 (stacja ta miała wzrost wynoszący 1,23 pkt. proc. do 7,52 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,47 proc. do 34,40 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (spadek o 0,12 pkt. proc. do 4,41 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem też był Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,87 pkt. proc. do 11,75 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 10,91 proc. (do góry o 0,04 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 1,06 pkt. proc. do 6,06 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,63 pkt. proc. do 4,76 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był Polsat (w dół o 1,14 pkt. proc. do 11,41 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia. „Rolnik szuka żony” ratingowym hitem

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mac
Voice jako jedyna programowa premiera bardzo słabo, czyżby przesyt?
odpowiedź
User
Widz
Wie ktoś jaką oglądalność miały Dziewczyny ze Lwowa?
Z góry dziękuję! :)
odpowiedź
User
GFDG
No w 'W Rytmie Serca' poza top 20 i w 4+ i 16-49, nie dobrze.
odpowiedź