SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu - od 27 stycznia do 2 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,89 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 27 stycznia na antenie tej stacji obejrzało 3,47 mln widzów (23,81 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,69 mln widzów (emisja 30 stycznia; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,58 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,29 mln oglądających (wtorek; 15. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,42 mln widzów, co przełożyło się na 22,73 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,82 mln osób, co dało TVP2 31,95 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,24 mln widzów; 24,52 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” (1,01 mln; 18,98 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,85 pkt. proc. do 10,01 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,93 proc. (bez zmian).

Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,63 proc. (wzrost o 0,17 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,39 proc. udziału; w dół o 0,07 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,71 proc. do 34,96 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 10,19 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,57 proc. (w dół o 0,07 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,01 pkt. proc. do 8,42 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,86 pkt. proc. do 6,46 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,16 pkt. proc. do 10,01 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Merlin
TVP Info po raz pierwszy od 4 lat z większą widownią od TVN24. Pewnie TVP Info powiedziało, że koronowirus szaleje i kategorycznie proszę nie wychodzić z domu i oglądać TVP Info.
10 12
odpowiedź
User
Widz
Programy rozrywkowe TVP ze świetnymi wynikami. :)
24 1
odpowiedź
User
vote
TVP Info po raz pierwszy od 4 lat z większą widownią od TVN24. Pewnie TVP Info powiedziało, że koronowirus szaleje i kategorycznie proszę nie wychodzić z domu i oglądać TVP Info.

TVP Info rozpoczęło własne produkcje (hitem "Kasta"!), zatrudniło młode, ładne prezenterki, ubrało je w lepsze kolorystycznie stroje, zmieniło kolorystykę studia w części programów, Ziemiec pojawił się w Woronicza17 itp. itd. - program rozwija się.
TVN24 nadal walczy z PiSem, ale to interesuje teraz głównie zdeklarowanych fanów. Gdyby nie to, że Fakty i część innych programów oglądają też zwolennicy PiSu (Wiadomości nie interesują zwolenników opozycji), wyniki TVN24 byłyby jeszcze gorsze.
Ponadto ludzie rezygnują z kablówek i platform cyfrowych - a w NTC dostępne jest TVP Info.
16 2
odpowiedź
User
Jan
Gdyby TVN24 trafiło na Multiplex to TVP Info oglądałby pewnie Kurski, jego kobita i Pereira z Olechowskim. A tak to mogą, bez konkurencji, sączyć swój jad do każdej chałupy w tym kraju.
7 14
odpowiedź
User
Dss
Wyniki Koła Fortuny z Norbim robią wrażenie prawie 3 mln w 4+, w komercyjnej prawie 20% udziały.
Jaka to melodia? z Brzozowskim też dobrze w sobotę prawie 2 mln, w niedziele prawie 2,2 mln.
15 1
odpowiedź