TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat i TVN. „M jak miłość”, orędzie prezydenta i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, orędzie prezydenta Andrzeja Dudy oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1. Na trzecie miejsce awansował informacyjny kanał TVN24, który wyprzedził Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat i TVN. „M jak miłość”, orędzie prezydenta i „Rolnik szuka żony” hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 6 do 12 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,14 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się orędzie prezydenta Andrzeja Dudy w sprawie nowego rządu. Kilkuminutowa audycja wyemitowana w niedzielny wieczór w Jedynce miała 3,12 mln osób (23,98 proc. udziału). Z kolei równoległą emisję w TVN24 śledziło 1,82 mln widzów (14 proc.).

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Program w niedzielny wieczór w TVP1 obejrzało 2,86 mln widzów (24,93 proc.).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 12 listopada na antenie stacji obejrzało 2,81 mln widzów (22,58 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-liderem-programow-informacyjnych-fakty-stracily-widzow,7169464209983617a ##

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,33 mln widzów (emisja 11 listopada; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,84 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie), a 13. były „Wydarzenia” Polsatu (1,64 mln; wtorek).

grafika

TVP1 liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,48 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,42 pkt. proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-o-poranku-prime-time,7169468280260225a ##

Druga była TVP2, która miała 8,41 proc. udziału (do góry o 0,36 proc.).

TVN24 przed Polsatem i TVN

Podium uzupełnia kanał TVN24, który awansował z miejsca piątego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,78 proc. (+ 1,10 pkt. proc.).

Wynik czwartego TVN wyniósł 7,50 proc. (- 0,01 pkt. proc.). Tydzień wcześniej stacja była trzecia. Z kolei z czwartego na piąte miejsce spadł Polsat (7,20 proc.; -0,14 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/transmisje-obrad-sejm-senat-tvn24,7169464477407361a ##

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 30,96 proc. do 31,59 proc.

Zyskały również TVP Info i Polsat News

Szóste miejsce zajęło TVP Info (6,40 proc. udziału; + 0,75 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 12. na 10. pozycję awansował Polsat News (2,38 proc.; + 0,27 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]