W minionym tygodniu - od 8 do 14 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,76 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 11 marca na antenie stacji obejrzało 2,88 mln widzów (20,67 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,75 mln widzów (emisja 10 marca; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 5 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,69 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 2,81 mln osób (17,93 proc. udziału).
„Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był dziennik „Fakty”, który w TVN miał 1,19 mln osób, co dało stacji 25,22 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,19 mln widzów w TVP2; 22,37 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,03 mln w TVN; 21,61 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,52 pkt. proc. do 9,12 proc.
Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,94 proc. (spadek o 0,04 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,70 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,36 proc. (do góry o 0,18 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,58 proc. do 34,12 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 4,93 proc. Dziewiątą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,53 proc. udziału; + 0,10 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 12. na 11. miejsce awansował Polsat News (1,72 proc.; w dół o 0,01 pkt. proc.).

Polsat wyprzedził TVN w 16-49, a Siódemka - TVP1
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 9,49 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,48 proc. (w dół o 0,01 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,23 pkt. proc. do 6,69 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Siódemka (+ 0,32 pkt. proc. do 5,56 proc. - jeden z najwyższych tygodniowych wyników w historii), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,82 pkt. proc. do 4,71 proc.).

Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,37 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).











