SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wyskocz do Soczi” - Piotr Żyła reklamuje olimpijską promocję Samsunga i Orange (wideo)

Rusza promocja „Wyskocz do Soczi”, w której przy zakupie smartfona Samsung, m.in. w sieci Orange, można wygrać wyjazd na zimowe igrzyska olimpijskie. Akcję wpiera kampania reklamowa z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły.

W ramach promocji „Wyskocz do Soczi” należy kupić dowolny smartfon marki Samsung - w sklepie lub punkcie sprzedaży Orange. Następnie trzeba to zgłosić poprzez formularz dostępny w serwisie samsung.com/pl/redesignyourlife, odpowiadając przy tym na pytanie: „Jak będziesz dopingować polskich olimpijczyków?”.

Co tydzień autor najoryginalniejszej odpowiedzi - wybranej przez jury - wygrywa wyjazd dla dwóch osób na zimowe igrzyska olimpijskie Soczi 2014, a dla innych uczestników przeznaczone są gadżety i odzież sportowa.

W salonach Orange promocja trwa od 18 listopada (od 25 listopada przy zakupie każdego smartfona lub tabletu Samsung otrzymywać się będzie prezent), a w innych punktach sprzedaży rusza 25 listopada. Będzie prowadzona do końca br.

Akcję wspiera kampania reklamowa, która pokazuje, jak Piotr Żyła z kolegą bezskutecznie starają się w codziennych sytuacjach poczuć olimpijskie emocje. W końcu idą do salonu Orange, żeby wziąć udział w tej promocji. Reklamy prezentują też smartfony Samsunga dostępne w Orange za złotówkę, informując, że model Samsung Galaxy Core Plus można obecnie kupić tylko w tej sieci.

To druga w br. duża kampania marketingowa z udziałem Piotra Żyły - wiosną i latem skoczek reklamował paluszki, orzeszki i chipsy Beskidzkie (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Akcja reklamowa Orange jest prowadzona w telewizji (kanały TVP, TVN i Polsatu) oraz internet (Facebook, YouTube). Kreację kampanii przygotowały agencje Cheil Poland (internet i BTL) oraz Leo Burnett Warszawa (telewizja), produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon, postprodukcją - studio Platige Image, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Przypomnijmy, że Samsung w październiku br. podpisał z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim umowę, w ramach której jest oficjalnym partnerem smartfonowym igrzysk w Soczi, a Samsung Galaxy Note 3 - ich oficjalnym telefonem (zobacz szczegóły).

Koreański koncern to kolejny sponsor olimpiady w Soczi, który zaczyna związaną z nimi kampanię marketingową. Od początku listopada trwa akcja Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo”, w której znani sportowcy startujący w zimowych igrzyskach (z polskich są to Maciej Kot, Paulina Maciuszek i Katarzyna Bachleda-Curuś) są pokazywani wspólnie z ich matkami (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

Dołącz do dyskusji: „Wyskocz do Soczi” - Piotr Żyła reklamuje olimpijską promocję Samsunga i Orange (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
biegacz
żenująca reklama z żenującym skoczkie żyłą.
odpowiedź
User
biegacz
żenująca reklama z żenującym skoczkiem żyłą.
odpowiedź
User
Fela
Sam jesteś żenujący.
odpowiedź