"Wyślij się na urlop" - nowy konkurs sieci hipermarket

W dniach od 4 do 31 lipca 2003r. sieć hipermarketów real,-, we współpracy z agencją reklamową Hypermedia oraz firmą Phonesat, organizuje konkurs "Wyślij się na urlop".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs, przeznaczony dla klientów sieci, prowadzony jest we wszystkich hipermarketach real,- w Polsce i składa się z 4 edycji, z których każda trwa 7 dni (od piątku do czwartku następnego tygodnia). Szczegółowe informacje dostępne są na każdym paragonie otrzymywanym podczas dokonywania zakupów w jednym ze sklepów sieci oraz w broszurach reklamowych real,- i na plakatach.

Zadaniem osoby biorącej udział w konkursie jest zapoznanie się z materiałami promocyjnymi hipermarketu (głównie gazetkami informującymi o produktach), gdzie organizator każdorazowo w kolejnej edycji podaje wybrane słowo, do którego należy ułożyć rymowane hasło reklamujące real,-. Następnym krokiem jest wysłanie wiadomości SMS na numer 7243. Jako treść należy podać wymyślone przez siebie hasło. Każda wiadomość powinna zawierać słowo "real" umieszczone na początku. Wysłanie prawidłowego SMS-a z hasłem reklamowym potwierdzane jest otrzymaniem przez uczestnika wiadomości zwrotnej (SMS) o treści: "Dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie.". Aby zwiększyć swoje szanse osoba biorąca udział w konkursie ma prawo do wysłania swojego hasła reklamowego kilkakrotnie w trakcie danej edycji.

Do wygrania jest łącznie 404 nagród:: 4 vauchery na wycieczki zagraniczne, znajdujące się w aktualnej ofercie biura podróży Neckermann Polska (każda o wartości 10.000 zł), a także 400 bonów towarowych o wartości 80 zł (do wykorzystania podczas robienia zakupów w hipermarketach real,-). Nagrody są przyznawane po zakończeniu każdej edycji. Zwycięzcy zostaną powiadomieni SMS-em o wygranej, a będą nimi uczestnicy, których hasła okażą się najbardziej pomysłowe, oryginalne i trafne. Nagrody czekają do odbioru w wybranych hipermarketach sieci real,-.

Jest to kolejny konkurs współorganizowany przez firmę Phonesat przy wykorzystaniu usługi SMS Premium Rate.

"Dzięki zastosowaniu tej technologii każdy posiadacz telefonu komórkowego, może wziąć udział w takim konkursie jak ten. Powstaje realna możliwość nie tylko dotarcia do wielkiej rzeszy potencjalnych klientów, ale również budowy programów lojalnościowych czy działań w sferze PR. A wszystko to wskutek uniwersalności oraz prostoty tego rozwiązania. Wysłać SMS-a potrafi przecież każdy" - mówi Anna Maria Leśniak, prezes Phonsatu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej