SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wysoka sprzedaż urodzinowego wydania „Glamour”

 Sprzedaż kwietniowego, urodzinowego wydania miesięcznika „Glamour” (G+J Polska) wyniosła 228 368 egz. - wynika z danych własnych wydawcy. To o 23 proc. więcej niż wynosiła sprzedaż pisma w kwietniu 2009 roku (było to 185 869 egz.).

Wysoka sprzedaż urodzinowego wydania „Glamour”

 Do kwietniowego wydania dołączona została specjalna karta rabatowa, która upoważniała czytelniczki do zniżek w sklepach w ramach akcji Narodowy Dzień „Glamour”. Numer wsparty był też kampanią reklamową, która objęła telewizję, prasę, radio i internet.
 
Od 20 maja w sprzedaży dostępny jest czerwcowy numer magazynu, na okładce którego znajduje się Justyna Kowalczyk – wybrana przez czytelniczki Kobietą Roku „Glamour”. Wspiera go kampania reklamowa w telewizji.
 
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Glamour” w 2009 roku wyniosła 125 090 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaż urodzinowego wydania „Glamour”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl