SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wysoka sprzedaży 'CKM' i 'Logo'

Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.

 'CKM' miał w maju sprzedaż ogółem na poziomie 93 885 egz. (o prawie 50 proc. więcej niż w maju 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.

Na drugim miejscu znalazła się polska edycja "Playboy" , a na trzecim – ”Men’s Health Polska”.

 

maj

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM9388565063
Playboy6138061695
Men’s Health Polska5850658592

Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w maju osiągnął sprzedaż 138 361 egz. (rok wcześniej 133 971). 
 
dane za kwiecień 2006

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaży 'CKM' i 'Logo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl