SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Wysokie Obcasy Extra” ukażą się jako niezależny tytuł

„Wysokie Obcasy Extra” (Agora)  pod takim tytułem 26 kwietnia br. ukaże się w samodzielnej sprzedaży specjalne wydanie sobotniego dodatku „Gazety Wyborczej”. Magazyn będzie kosztował 6,99 złotych.

“Wysokie Obcasy Extra” ukażą się jako niezależny tytuł

Jak tłumaczy wydawca magazyn „Wysokie Obcasy Extra” jest skierowany do osób “wykształconych, aktywnych, ciekawych świata, zainteresowanych kulturą, psychologią, polityką, ale także otwartych na niebanalne propozycje modowe i kulinarne”. W wydaniu znalazły się m.in. wywiad z Anną Muchą o polskim showbiznesie oraz portret 34-letniej wiceprezes Google’a.

Magazyn „Wysokie Obcasy Extra” ukaże się w nakładzie 100 tys. egz., na papierze i w formacie magazynowym (218x285 mm, lakierowana okładka). „Wysokie Obcasy Extra” zostały przygotowane przed zespół redakcyjny sobotniego dodatku pod kierownictwem redaktor naczelnej Ewy Wieczorek. Szatę graficzną tytułu opracował zespół grafików „Gazety Wyborczej” pod okiem Macieja Kałkusa i Edwarda Jewdokimowa, za fotoedycję odpowiadał Jerzy Nogal.

Wydanie „Wysokich Obcasów Extra” promowane będzie w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN oraz kanały tematyczne), w internecie (Gazeta.pl i Google), oraz w autopromocji w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Agora na razie oficjalnie nie deklaruje czy tytuł będzie wydawany regularnie. Mają zostać utrzymane “Wysokie obcasy” w formie sobotniego dodatku do “Gazety Wyborczej”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Wysokie Obcasy Extra” ukażą się jako niezależny tytuł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jap
Niezły wybieg Agory, jak na tależu widać, że chce powetować sobie straty z żałobnego tygodnia, kiedy nie było reklam, ale pomysł w sumie dobry.
8 8
odpowiedź
User
Olka
Twórcy "nowego" Naj i "nowej" Claudii nie muszą sie niczego obawiać. Co nie????
8 8
odpowiedź
User
Czyt
@Jap: ale przecież prace nad WO trwały dużo dużo dłużej.
9 8
odpowiedź