SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame

Oriflame prowadzi outdoorową kampanię reklamową żelu Perfect Body. Akcja wykorzystuje niestandardowe nośniki, których dużą część stanowią lustra wyszczuplające.

W outdoorowej kampanii reklamowej antycellulitowego żelu Perfect Body wykorzystywane są nośniki, których jedną trzecią stanowią lustra wyszczuplające. Mają one zwrócić uwagę na przekaz, w którym prezentacji produktu towarzyszy hasło "Nie ulegaj złudzeniu, sięgnij po Perfect Body". Akcja jest skierowana do Polek w wieku 25-45 lat, zarabiających znacznie powyżej średniej krajowej.

lustra

Kampania prowadzona jest na 550 nośnikach Clear Channel Poland, z których na 202 zainstalowano lustra. Akcja obejmuje powierzchnie w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP), Łodzi, Trójmieście i Szczecinie zlokalizowane wokół miejsc odwiedzanych często przez kobiety.

Działania zaplanowano na cały marzec.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl