SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wyzwanie smaku” z Filipem Chajzerem reklamuje też Pepsi bez kalorii (wideo)

W ramach tegorocznej kampanii Pepsi pod hasłem „Wyzwanie smaku” reklamowany jest również nowy wariant tego napoju - Pepsi bez kalorii. Ambasadorem akcji jest dziennikarz Filip Chajzer.

Article

„Wyzwanie smaku” jest organizowane przez Pepsi od kilku lat w okresie wakacyjnym. W ramach akcji konsumenci mogą wypić z nieoznaczonych kubków Pepsi i inny napój typu cola i zdecydować, który bardziej im smakuje.

Jak już informowaliśmy, twarzą tegorocznej odsłony kampanii jest dziennikarz TVN Filip Chajzer.

W reklamach oprócz samej akcji promowany jest nowy wariant Pepsi - bez kalorii. Spot podkreśla, że napój ten zapewnia „maksimum smaku bez kalorii”.

Działania reklamowa są prowadzone przede wszystkim w telewizji, internecie, punktach sprzedaży, na outdoorze oraz poprzez cykl eventów.

Spoty do kampanii przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom produkcyjny Graffiti. Za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Eventy organizuje agencja Ewesa, a działania public relations realizuje agencja Questia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wyzwanie smaku” z Filipem Chajzerem reklamuje też Pepsi bez kalorii (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eljot
Błagamy nie pokazujcie ANTYREKLAMY z udziałem ŻAŁOSNEGO , BEZCZELNEGO , BEZNADZIEJNEGO, DEBILOWATEGO ŚMIECIA , WIELKIEJ MORDY chajzera , bo on tylko OBRZYDZA pyszny napój.Masakra.
8 8
odpowiedź