Wzmacniacz imprez

Nowa promocja wódki Bols

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wzmacniacz imprez" to hasło najnowszej akcji promocyjnej wódki BOLS, która ruszy 15 października br. i obejmie swoim zasięgiem sklepy detaliczne oraz hipermarkety w całym kraju.

Firma Bols Polska Sp. z o.o. przygotowała specjalną wersję opakowania imitującego wyglądem wzmacniacz audio, a zawierającego w środku butelkę wódki BOLS o pojemności 0,7l oraz gratis - dwa 50-gramowe firmowe kieliszki. Wersja ta, określana jako MONO, dostępna będzie sklepach detalicznych w cenie butelki BOLS Vodka 0,7l czyli około 29 zł.

Hipermarketom Bols zaproponował wersję STEREO "Wzmacniacza imprez": opakowanie promocyjne zawiera dwie butelki wódki BOLS o pojemności 0,5l.  Na półce sklepowej dostępne  w  cenie około 39 zł.

Kolejny już raz w tym roku Bols oferuje konsumentom innowacyjne rozwiązania. Idąc za zrealizowanymi już  działaniami jak np.: Bols Beach Bar w Dębkach, promocja FootBOLS w czasie trwania Euro 2004 czy  letnia promocja "Komary nie piją!", akcja ta jest kolejnym etapem realizacji strategii budowania wartości marki poprzez niekonwencjonalną zabawę i czerpanie przyjemności z życia.

Akcja została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez konsumentów uczestniczących w badaniach jakościowych, poprzedzających  decyzję o rozpoczęciu promocji  w kanale off- trade: "Świetny pomysł! Nie widziałem czegoś takiego wcześniej", "To jest o klasę lepsze w porównaniu do innych wódek z sokami zapakowanych w przeźroczystą folię" - to tylko niektóre opinie konsumentów badania przeprowadzonego ostatnio przez firmę Kinoulty Research. 

"Wzmacniacz imprez" jest częścią długookresowej akcji promocyjnej wódki BOLS, która łączy w sobie działania w sektorze gastronomicznym, event marketing i PR.

Autorem pomysłu, kreacji oraz designu opakowania jest agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu