SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzmocnienie zespołu Proximity Poland

Do zespołu agencji Proximity Poland wchodzącej w skład grupy BBDO dołączyły 2 nowe osoby

Grzegorz Wierzchowiec objął stanowisko senior copywritera i będzie odpowiadać za pracę dla kluczowych klientów agencji raportując do Piotra Zalewskiego - dyrektora kreatywnego. Grzegorz jest związany z kreacją BTL od 10 lat. Doświadczenia zdobywał w agencjach ABK, Market Link, Bates, RMG Marcom i Ogilvy One. Pracował między innymi dla klientów takich jak: Microsoft. Panasonic, GE Capital Bank, DHL i SAP. Projekty, które współtworzył nagradzane były Złotą Strzałą, Boomerangiem i nagrodą KTR.

Ania Kapczyńska zajęła stanowisko senior account managera i będzie odpowiedzialna za obsługę projektów kilku obecnych klientów agencji, a także projekty non profit. Przed rozpoczęciem pracy w Proximity Poland Ania Kapczyńska pracowała w agencjach Dialog Galicja, Arc Polska dla klientów takich jak Auchan, Fiat, NOMI, Pekao SA i PTC ERA, a także w firmie Apsys Poland, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni w centrach handlowych.

Przyjęcie nowych osób jest częścią realizowanego planu rekrutacji. Docelowa struktura Proximity ma być zbudowana do końca 2005. Obecnie agencja zatrudnia 12 osób i pracuje dla 9 klientów - informuje spółka w komunikacie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzmocnienie zespołu Proximity Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl