SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach

Udział interaktywnych mediów w światowych wydatkach na reklamę wyniesie w przyszłym roku 16 procent.

To prawie dwa razy więcej niż przed czterema laty - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę należącej do holdingu reklamowego WPP Group agencji medialnej GroupM.

W kolejnych latach interaktywne media mają nadal być głównym źródłem wzrostu podczas gdy wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych stale zmniejszają się.

W ubiegłym roku udział interaktywnych mediów - do których GroupM zalicza internet, gry oraz przestrzeń mobilną - w światowych wydatkach na reklamę wyniósł 11 procent.

Przyczyniły się do tego głównie rynki amerykański i zachodnioeuropejski, a także coraz większa dostępność i popularność zaawansowanych telefonów komórkowych, tanich laptopów, szybszego dostępu do internetu oraz sieci Wi-Fi.

źródło: Mediaweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl