Wzrost sprzedaży Marie Claire

Marie Claire pyta Polki o miłość

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż Marie Claire w drugim półroczu 2004 roku wyniosła 77 429 egzemplarzy i jest wyższa o 52% niż sprzedaż w pierwszym półroczu - wynika z informacji wydawcy.

Tymczasem do części nakładu lutowego wydania Marie Claire dołączony jest głośny film Alfonso Cuaron'a "I twoją matkę też". Cena Marie Claire z DVD to 9,90 zł. Pismo bez płyty kosztuje 6,80 zł. Sprzedaż wydania 2/2005 wspierana jest kampanią telewizyjną (TVN, TVN 7, TV4, Tele 5, Discovery, MTV, MTV Classic) oraz promocją w punktach sprzedaży - sieć HDS, Empik, Kolporter, RUCH. Poprzednie wydanie Marie Claire, do którego dołączono DVD z filmem "Intymność" (numer 12/2004) sprzedało się w ilości 96 760 egzemplarzy (dane własne Wydawcy).

W lutowym wydaniu (na rynku 8 stycznia) miesięcznik Marie Claire publikuje wyniki sondy, przeprowadzonej z czytelniczkami tytułu przez agencję badania rynku ARC, dotyczącej podejścia Polek do miłości. Ponad 50% kobiet deklaruje, że byłaby gotowa rzucić wszystko i pójść za tym jedynym na koniec świata, największą trudnością w miłości byłoby dla Polek kilkumiesięczne rozstanie z ukochanym, natomiast zaledwie 1% respondentek przyznaje, iż zmieniłoby wyznanie dla mężczyzny swojego życia. W związku najbardziej boimy się zdrady oraz nudy i rutyny, a blisko połowa ankietowanych byłaby gotowa zakończyć dla nowego partnera stabilny związek z kimś innym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK