SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrosty w Ameryce

Amerykańska branża reklamowa dynamicznie się rozwija - wynika z raportu firmy TNS.

Największym beneficjentem wzrostów w sektorze reklamowym okazała się telewizja kablowa. Reklamodawcy przeznaczyli na nią o 15,3% więcej pieniędzy niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Oznacza to, iż na reklamy w stacjach kablowych wydano 7,9 miliarda dolarów.

Mniejszą kwotę niż na "kablówkę" przeznaczono w pierwszej połowie roku na reklamę w internecie. Na to medium reklamodawcy przeznaczyli prawie 4 miliardy dolarów, co stanowi wzrost o 9,4%.

Reklamowe budżety są jednak coraz rzadziej przeznaczane na radio. Nakłady reklamowe na to medium spadły o 3,3%.

Według raportu, na reklamę w USA we wszystkich mediach w pierwszej połowie 2005 roku przeznaczono 70,5 miliarda dolarów. Oznacza to wzrost o 4,5%.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrosty w Ameryce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl