Wzrosty w Ameryce

Amerykańska branża reklamowa dynamicznie się rozwija - wynika z raportu firmy TNS.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Największym beneficjentem wzrostów w sektorze reklamowym okazała się telewizja kablowa. Reklamodawcy przeznaczyli na nią o 15,3% więcej pieniędzy niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Oznacza to, iż na reklamy w stacjach kablowych wydano 7,9 miliarda dolarów.

Mniejszą kwotę niż na "kablówkę" przeznaczono w pierwszej połowie roku na reklamę w internecie. Na to medium reklamodawcy przeznaczyli prawie 4 miliardy dolarów, co stanowi wzrost o 9,4%.

Reklamowe budżety są jednak coraz rzadziej przeznaczane na radio. Nakłady reklamowe na to medium spadły o 3,3%.

Według raportu, na reklamę w USA we wszystkich mediach w pierwszej połowie 2005 roku przeznaczono 70,5 miliarda dolarów. Oznacza to wzrost o 4,5%.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style