X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie

W serwisie Pornhub rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego x-kom. Marka pod hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych" promuje myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie

- Przed startem kampanii społecznej szukaliśmy miejsca, gdzie możemy spotkać sporo użytkowników leworęcznych. Badania i ankiety wskazały nam właśnie Pornhub. Nie boimy się tego serwisu. Po prostu chcemy trafić z naszą promocją do jak najszerszej grupy zainteresowanych - mówi Jakub Biel, PR & communication manager w firmie x-kom

Akcja obejmuje banery reklamowe na stronach Pornhubu w sześciu rozmiarach. Będą emitowane do końca października.

Reklamy będą wyświetlane na komputerach stacjonarnych. Tagi wybrane przez sklep to: geek, gamer, firtnite, the witcher i inne powiązane z grami oraz komputerami.

grafika
grafika

Według badań Gemiusa, największe zainteresowanie stronami erotycznymi w Polsce wykazują osoby w wieku 25-34 oraz 35-44 lata. W większości są to mężczyźni (7,2 mln użytkowników), natomiast kobiet jest mniej o prawie połowę (3,8 mln). Pornhub znajduje się w czołówce najpopularniejszych portali erotycznych w Polsce, w grudniu 2017 r. miał 3,2 mln użytkowników, którzy wygenerowali 160 mln odsłon i poświęcili średnio 49 min. na pojedynczą wizytę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska