X/Twitter bez szefa marketingu i sprzedaży

Po ponad 11 latach z funkcji globalnego szefa marketingu i sprzedaży platformy X (dawniej Twitter), ustąpił Chris Riedy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W oficjalnym oświadczeniu Chris Riedy nie podał powodów rezygnacji ze stanowiska w firmie Elona Muska. Podziękował jedynie za "możliwość pracy z wieloma wspaniałymi ludźmi i nauczenia się tak wiele".

Riedy pracował w X (dawniej Twitter) na różnych stanowiskach od 2012 roku, został globalnym szefem odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing w listopadzie ubiegłego roku po tym, jak Elon Musk zwolnił jego  poprzedniczkę Robin Wheeler.

Od tego czasu, wraz z CEO Lindą Yaccarino, Chris Riedy pracował nad przywróceniem zaufania reklamodawców do X. Wielu  z nich odeszło po nasileniu się pod rządami Muska chaosu, mowy nienawiści i braku moderacji treści wrażliwych.

Jego wysiłki odnosiły już pewne sukcesy. Na początku tego roku stwierdził w X, że dzięki partnerstwom z różnymi dostawcami technologii bezpieczeństwa marki, ponad 7trzy czwarte ze 100 największych reklamodawców w 2022 roku powróciło na platformę. Linda Yaccarino, przemawiając na Code Conference kilka tygodni temu, twierdziła, że już 90 procent ze 100 największych reklamodawców X wznowiło wydatki.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami