Xenna Balance w nowej kampanii przekonuje, że przynosi "ulgę na dłużej"

Pod hasłem „Ulga na dłużej” ruszyła kampania promująca wariant na przewlekłe zaparcia Xenna Balance marki USP Zdrowie. Przygotowała ją agencja FCBBridge2Fun.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa komunikacja dedykowana jest osobom cierpiącym na zaparcia przewlekłe. Xenna Balance dzięki połączeniu nowoczesnego makrogolu z elektrolitami, nawadnia i reguluje pracę jelit2.  

Dzięki zastosowaniu Xenny Balance życie zarówno bohaterki spotu, jak i wielu innych kobiet przestaje kręcić się wokół problemu zaparcia.

Nowy spot ma wzmocnić świadomość tej nowoczesnej terapii, a ulga na dłużej od zaparć zachęcić osoby z tym problemem do jej wypróbowania i umocnić Xennę na pozycji lidera kategorii zaparć.

Spot zrealizowała agencja FCBBridge2fun, za produkcję odpowiadał Selfish3. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej