SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Xiaomi: smartfon Mi 8 Pro w Polsce za 2599 zł. Dron Mi Drone Mini za 259 zł (wideo)

Firma Xiaomi wprowadziła na polski rynek nowego smartfona - model Mi 8 Pro. Ponadto do sprzedaży w naszym kraju trafił Mi Drone Mini.

Xiaomi Mi 8 Pro Article

Mi 8 Pro jest pierwszym telefonem Xiaomi z funkcją czytnika linii papilarnych umieszczonym w ekranie. Specjalny sensor aktywuje proces odblokowywania dopiero po umieszczeniu palca na wyświetlaczu. Telefon można odblokować również za pomocą funkcji face unlock. Z tyłu urządzenia producent umieścił szklane, przezroczyste plecy, dzięki którym można zobaczyć komponenty telefonu.

Smartfon posiada podwójny aparat o rozdzielczości 12 Mpx każdy, wspierany dodatkowo przez AI. Główny aparat, z czujnikiem Sony IMX363, z wielkością pojedynczego piksela 1.4µm, został wyposażony w przesłonę ƒ/1.8 oraz system Dual Pixel Autofocus. Przedni aparat 20 Mpx wykorzystuje technologię Super Pixel do łączenia informacji z czterech pikseli, aby utworzyć jeden duży piksel o rozdzielczości 1,8μm, co umożliwia uzyskanie bardziej wyraźnych zdjęć, także przy słabym świetle.

W Mi 8 Pro znajduje się 6,21-calowy wyświetlacz FHD+ (2248 x 1080) AMOLED o proporcjach 18,7:9, z kontrastem 60 000:1, jasnością 600 nit i funkcją pełnoekranowego wyświetlania. Ponadto, dzięki funkcji Always-On Display, użytkownik może zobaczyć na ekranie informacje takie jak np. datę czy godzinę, przy wyłączonym ekranie.

Smartfon posiada procesor Qualcomm Snapdragon 845 z taktowaniem do 2.8 GHz i grafiką Adreno 630 oraz 8 GB pamięci LPDDR4xDRAM.

Ponadto Mi 8 Pro ma GPS o podwójnej częstotliwości, który wykorzystuje zarówno pasma L1, jak i L5. Ładowanie baterii 3000 mAh przez port USB wsparte jest przez funkcję Qualcomm Quick Charge 4+. Urządzenie obsługuje również standard NFC.

Smartfon Xiaomi Mi 8 Pro Transparent Titanium (8 GB + 128 GB) jest dostępny w cenie 2599 zł w autoryzowanych sklepach Mi Stores oraz w sieci na platformach Euro AGD RTV, x-kom, Neonet, MediaMarkt oraz Komputronik.

 

 

 

Xiaomi Mi Drone Mini to dron wyposażony w 4 GB pamięci wewnętrznej, kamerę oraz baterię o pojemności 920 mAh, dzięki której potrafi utrzymać się w powietrzu do 10 minut na jednym ładowaniu. Urządzenie sterowane jest za pomocą specjalnej aplikacji. Ponadto, dzięki funkcji „Battle Gaming”, można toczyć wirtualne pojedynki z drugą osobą posiadającą takiego drona.

Xiaomi Mi Drone Mini jest dostępny w cenie 259 zł.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Xiaomi: smartfon Mi 8 Pro w Polsce za 2599 zł. Dron Mi Drone Mini za 259 zł (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jdrwal
ej mega.. chyba sobie sprawie prezent na swieta :D tym bardziej ze za operatora duzo nie place bo mam abonament w Virgin Mobile za jedyne 19 zł wiec moge poszalec z telefonem :D
8 8
odpowiedź
User
jaromin77
super telefon serio, tylko ten design mi sie nie oplaca, ale trzeba to bedzie jakos przebolec bo juz wszystko przemyslalem: chce tego Xiaomi i abonament w Virgin Mobile Plan3_24 przez pierwsze 3 miechy za dara :D
8 8
odpowiedź