SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Xiaomi Pay dla klientów PKO Banku Polskiego

Klienci PKO Banku Polskiego mogą teraz płacić zbliżeniowo za pomocą sportowej opaski i zegarków obsługujących Xiaomi Pay. Usługa działa zarówno w przypadku klientów indywidualnych, jak  i firmowych.

Od 31 maja klienci indywidualni i firmowi PKO Banku Polskiego mogą płacić zbliżeniowo za pomocą opaski lub smartwatcha obsługujących płatności Xiaomi Pay. Wystarczy powiązać z tym systemem płatności swoją kartę organizacji Mastercard - debetową, kredytową lub obciążeniową, wydaną klientom indywidualnym, firmom i przedsiębiorstwom lub kartę obciążeniową w przypadku klientów korporacyjnych.

Rozszerzamy nasze mobilne usługi o kolejną metodę płatności, która zainteresuje klientów PKO Banku Polskiego, szczególnie tych, którzy już dziś korzystają z popularnych w Polsce opasek sportowych Xiaomi, a planują je zamienić na wersję obsługującą płatności zbliżeniowe – komentuje Edyta Tararuj, dyrektorka Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.

Jak korzystać z płatności Xiaomi Pay

Z płatności Xiaomi Pay można obecnie korzystać w Polsce za pomocą opaski Mi Smart Band 6 NFC oraz nowych zegarków Xiaomi Watch S1 oraz Xiaomi Watch S1 Active. Technologia płatności zbliżeniowych Xiaomi Pay, według prognoz rynkowych, będzie również dostępna na urządzeniach tej firmy, które pojawią się w przyszłości i będą obsługiwać technologię NFC.

Kartę płatniczą dodaje się za pomocą aplikacji Mi Fitness (dostępnej w języku polskim na urządzenia z systemem Android oraz iOS). Wystarczy wybrać opcję Xiaomi Pay i ustalić 6-cyfrowy kod PIN potrzebny do potwierdzania transakcji opaską lub smartwatchem. Następnie podać dane karty płatniczej i po ich potwierdzeniu – karta będzie już widoczna na ekranie urządzenia i gotowa do płatności.

Do opaski lub smartwatcha można dodać kilka kart płatniczych i wybrać właściwą kartę nawet tuż przed dokonaniem płatności. Przed samą transakcją – ze względów bezpieczeństwa – należy aktywować płatności i potwierdzić wybór kodem PIN do urządzenia. Jeśli opaskę lub smartwatch użytkownik ma przez cały czas na ręce, to podawanie takiego PIN-u wymagane jest nie częściej niż co 24 godziny. Jeśli jednak urządzenie wykryje nawet chwilowy brak pulsu użytkownika (wynikający np. z luźnego zapięcia paska), to wprowadzenie kodu PIN będzie również wymagane przed kolejną transakcją.

Konieczność wprowadzenia 6-cyfrowego kodu PIN do urządzenia przed dokonaniem płatności jest również zabezpieczeniem na wypadek utraty opaski lub smartwatcha.

Dołącz do dyskusji: Xiaomi Pay dla klientów PKO Banku Polskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl